sånt är livet.

Godmorgon alla glada barn, nu ska jag snart iväg och träna och jobba. Idag hoppas jag med hela mitt hjärta att jag slipper jobba länge för mitt på dagen blir det så äckligt varmt. När jag vaknade i morse sg jag snabbt att jag inte är så röd längre, det menas med att jag snart kan schteka på stranden igen. fett mysigt. Annars händer inte så mycket just nu, bara nio dagar kvar till hultsfred och jag får träffa Frida ikväll hoppas jag. En sak som jag tycker är lite sorglig dock är att jag har rensat ut mina skor, och bara 40 par är kvar. Ändå, 40 par är helt lite. Menvafan, sånt är livet.
Nu ska jag beställa bikinis och kläder. puss på er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0