mina finfina flickor.

Den 26 juni 2009 är snart slut och den dagen har varit lyckad. Jobbade till fem, sen åkte jag till stallet. Red inte idag pga av blåsten. Annars så var dagen händelserik och faktiskt väldigt lyckad. Dock har mina tankar och drömmar inte varit inställd på att jag jobbar utan de har ägt min hjärna mestadels av dagen. Jag har inte tänkt på något speciellt, utan det mesta har mest varit allmänt. Hultsfred, kompisar, fester, sommaren, stranden, skolan, jobbet. allt mellan himmel och jord. Jag antar att man får ha sånna dagar också.
Nu på kvällskvisten ringde jag Bells, vi snackade ett tag och sen ses vi i malmö också imorgon för vår lilla shoppingrunda. Förhoppningsvis kommer Elise också med, sen är det umgås med dom och sen på söndag åker jag tillbaka till Ystad igen. Jag hoppas på en mysig, härlig och lyckad helg med mina finfina flickor.
Imorgon ska man upp tidigt, så jag borde snart krypa till kojs.
Ha en bra natt, dröm sött, sov gott och vakna med ett glatt humör.


ögongodis, kom hit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0