Jag älskar livet.

Väckarklockan har ringt, jag har hunnit duscha och nu sitter jag är de få minuterna som jag kan för att sedan hinna fixa till mig, äta osv. Bortsätt från att klockan är halv sju på morgon så tycker jag att livet känns ganska bra. Min familj är den bästa, mina vänner är även dom bäst just nu. Helt underbara och de gör mig lycklig som ingen annan.
F och M är på p&l nu, känns gutt. Jag saknar dem ju, men jag pratade med F igår och de verkar trivas som bara den, vilket är skönt så jag slipper sitta och oroa mig hela tiden.
Idag slutar jag redan tre på jobb, kanske stranden direkt men kanske hästarna, jag får se helt enkelt.
Jag älskar livet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0