hopplöst kär

nejnej, lämna oss inte än. Idag går våra älskade lyckliga treor ut, och jag vil inte. Jag tycker dom kan stanna här bland oss. Utan dom är inte skolan den samma. Jag grät i kyrkan när jag sjöng och jag gråter fortfarande. Det går inte, jag vill inte. Denna låt som jag lyssnar på gör inte saken bättre.
Papps kommer idag och hämtar mig, sen blir det malmö. Imorgon ska jag klippas och på söndag är det jobb. Jag ska shoppa och gosa med mina vänner på lördag. Ska bli riktigt skönt med sommarlov. Jag fruktar dock när jag ska sjunga på skolavslutningen. Om jag möter J, F, F och alla andras blickar kommer jag brista. Det är så hemskt att lämna dom.
Inlägg kommer ikväll om jag orkar dra med mig datorn. Nu ska jag bara packa.
Puss.


Första gången som du ska hålla nån i hand
Första gången som du ska kyssa någon man
Första gången som du är
riktigt kär
(Snart är den dagen här)
Första gången som du ska falla ner i gråt
Första gången som du ska tigga om förlåt
Första gången som du är
hopplöst kär

Kommentarer
Postat av: Möllis

Låten <3

2009-06-08 @ 18:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0