godmorgon alla morgonpigga.

Godmorgon alla morgonpigga jävlar. Idag är en toppen dag, solen skiner, jag ska jobb och få pengar, inte bara jobba för skolans praktikveckor ska försvinna. Mamms kör mig till tommelilla, sen därifrån tar jag min morgonpromenix till tosselilla. Det låter helt underbart tycker jag, visst gör det?
Imorgon är det prakik, och sen är jag ledig fredag, lördag och söndag. Det ska blir så satans bra. oh jag vill bara få in mina löner på kontont, bara se hur pengarna växer. Det är inte så dåligt det inte.
Jag är en sådan person som gör mycket saker under sommaren medan i slutet tänker jag tillbaka och tänker "vadfan har jag gjort i sommar, inte ett skit?" och just därför har jag idag, precis nu bestämt mig att jag ska börja skriva lite om varje dag som går, så jag jag koll på vad jag har gjort under sommaren. För tillfälligt är det äckligt mycket jobb och jag har inte fått smaka på sommarlovet, hur det är att vara ledig, sticka till stranden och sånt. Samtidigt så har inte vädret varit på topp så jag hoppas att jobben lättar när väl sommaren kommer
Nej, nu får jag väl byta om, fixa matsäck, städa lite och sådant kul.. (n)
Puss. 

thoose were the best time of my life. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0