fyfan som jag saknar det.

Dagen har varit jobbig somfan, tyvärr. Jag var sen redan i morse, skulle tagit moppe till jobb men det blev mamma som körde. Dagen har varit full av olyckor, operatonshäst, damp-häst, jobb, värme och bilturer. menmen.. Slutade inte fören vid halv sex, red inte utan tar det imorgon när jag slutar redan vid tre. Onsdag är jag ledig för en gångsskull. Då ska jag väl agera modell åt E, och så blire stranden. Det gillas. Hoppas bara vädret blir kalas nu.
Annars händer inte mycket. Garderoben ska tömmas och fixas imorgon, likaså skorna, nya kläder ska inköpas i dagarna, hultsfredsfestivals-biljetter ska väl också införskaffas om allt går enligt planerna.
Nu ska jag sova, ska upp redan sex imorgon.
puss, bilder kommer snart.


det var tider det.
fyfan som jag saknar det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0