Bilder på alla inköp.

Emma firas för full gång här hemma. Alla är på topp medan jag bara inte kan skratta sådär som jag brukar. Något är fel, jag har inte kommit på vad än. Det kan vara att jag har magkatarr och min mage gör så äckligt ont att jag inte ens vill äta. Folk som känner mig vet mycket väl att när inte jag vill äta är det riktigt illa, jag älskar nämligen mat riktigt mycket. hihi.
Nu ska det ätas tårta sen tror jag att jag ska träffa Frida idag, eller jag hoppas det. Hon kan alltid liva upp en, riktig härlig brud som världen älskar.

Bilder på alla inköp. helgen och dagens.
bild 1 - skor
bild 2 - solglasögon
bild 3 - linne
bild 4 - tshirt
bild 5 - jeansshorts
bild 6 - väska
bild 7 - väska








Kommentarer
Postat av: Anonym

Grr, love your shoes!! miss you kysse2! <3

2009-06-30 @ 22:39:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0