alternativ nummer ett.

sådär, gårdagen är avklarad och jag tittar på dagen med helt andra ögon. Igår var det praktik-jobb hos M och S, ganska trevligt om jag får säga det själv. Efter det stack jag till stallet och red en runda med L. Sedan däckade jag på soffan, helt sinnessjukt. Jag har sovit 14 timmar inatt, det har jag aldrig gjort tidigare.
Idag bjuder på en morgonpromenad med mamms, fett mysigt. Och jag måste nämna att jag blev ta mig tusan förvånad när jag hittade en T som ville bli vän med mig igen, ska jag ta det som ett förlåt det var mitt fel det ska aldrig hända igen, eller ska jag ta det som, vi låtsas att allt är bra sen ska jag göra samma sak igen? Jag hoppas för hans eget bästa att det är alternativ nummer ett. Annars idag ska jag väl försöka hinna sola, halv tolv sticker jag till stallet och senare vid halv två ska jag åter till praktiken. fixa lite saker inför tävligen ikväll och sånt. Sedan bär det av till jägersro, tävling, vetrinär och lite sånt smått och gott. Vi får väl se hur dagen blir, jag hoppas att bonna-brännan inte blir för tydlig.
Ni märker att jag försöker få kroppen -09 inför stranden när jag väl är ledig, så när vi ses på stranden kan ni slå till med ett; jag ser att du har blivit smalare emmy. Detta kan ni gott göra även om ni inte ser någon skillnad.
puss på er.


solning, jatack <3

Kommentarer
Postat av: AmandaKling

Snygg mobil för fan, har likadan :D

2009-06-17 @ 12:09:11
URL: http://amandakling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0