åka till Liseberg

yesyes, nu är jag tillbaka i mitt äckigt stökiga rum för självklart har jag varken orkat packa upp, städa eller fixa garderoben. Jag har varit i stallet, och tro det eller ej så körde jag moppe dit och sedan tog jag och L en lång mysig runda på våra pållar. Nu har jag precis sett filmer Queen Sized, en helt underbar film som alla borde se. Budskapet i den var starkt och den berörde faktiskt. Annars sitter jag mest och funderar över om jag ska åka till Liseberg med jobbet den 18de juni, eller om jag bara ska skita i det. Jag vet inte vilket folk som ska med så..
Imorgon är det upp vid halv sju, jobba/praktik klockan åtta. Efter jobb är det stallet direkt och sedan hem. En späckad dag från morgon till middag. Får se vad kvällen bjuder på för godheter, kanske tar jag kraften och packar upp. Vi får väl se.
För övrigt tycker jag att sommarvädret borde komma. inte sant?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0