Du får inte, även om jag vill.

Stallet åkte jag till redan vid sju i morse, sen direkt till vaxning och sedan bussen till tosselilla. Sedan har jag jobbat hela dagen med olivia vilket var ganska chill ändå. Annars har inte så mycket hänt, är ensam hemma ikväll vilket är riktigt bra och skönt. Annars händer inte mycket, har inte lika ont i magen idag vilket är tummenupp på.
Morgondagen hoppas jag blir sol då stranden står på schemat, äntligen. Annars blir det väl leta bikini även fast jag inte orkar överhuvudtaget. Stallet blir på morgonen vid typ åtta och stranden vid tio-elva.
Inis, jag saknar dig.
Frida, du är så jävla bra.
Och ja, detta är det sista jag säger idag
Du får inte andas på min panna
Och inte få mig falla mer
Om du inte sen kan stå för
All den oreda du ger
Och du får inte röra vid mitt hjärta
Som om allt var uppenbart
Men jag önskar inget hellre
Än att du gör allt emot mig snart


Mallorca 29 augusti. yesyes.
hultsfred 8 juli.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0