pussar, mys

Nu har jag kommit hem, sovit ungefär två timmar inatt för tiden på festival är dyrbar. Man hinner vaken sova eller äta, men fan så bra jag hade det. Festivalen var fylld av musik, skratt, pussar, mys, nytt folk, dissar, godis, öl och en jävla massa till. Jag är trött så jag håller på att spricka men vafan, lite bilder kommer upp idag. Min kamera hade slut på batteri redan andra/tredje dagen så därför finns det inte så mycket bilder. Men ja, nu däckar jag snart.
Jag har dock ont i varje kroppsdel. tummen-ner.
artister man bla såg; the killes, kings of leon, franz ferdinand, regina spektor, lusacris, promoe, timbuktu, lars winnerbäck, ice cube, dropkick murphys, takida, thåström, smk och många fler.


en vän, javisst.


han kallade sig själv för michael jacksson.


kings of leon


camp candy och vi vill tillbaka

 
regina spektor


the killers


timbuktu


avslutande äckelbild.

- jag vill tillbaka till folket, faktiskt.

Kommentarer
Postat av: tova

hultsfred var det bästa på länge, saknar alla människor! <3

2009-07-14 @ 18:40:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0