badet.

Dagen började med en joggingrunda, sen vart det jobb hela dagen. Seg dag, tiden gick överlångsamt och det fanns inte mycket att göra. Vid halv elva fick jag och Frida för oss att vi skulle bada. Vi tog på oss badkläder och cyklade ner mot stranden. Där möttes vi av folk, uteserveringar och tro det eller ej, en äcklig tjock nudist-gubbe och en äcklig nudist tjej. Jag och Frida väntade på att nudisterna skulle bege sig hem sedan badade. Ja, ni hörde rätt, Emmy badar i havet den fösta juli. Sedan snackade vi nere på stranden en stund och till sist cyklade vi hem. Båda ska jobba imorgon, jag väntar på allt men snart kommer jag somna, riktgt trött är jag.
Tack för en härlig dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0