Tvivla ALDRIG på hur fin du är.

Idag är ingen bra dag. Jag och frida skulle till nova lund, och självklart försover jag mig så vi missar bussen. Sedan ska jag sätta på datorn, men då startar inte skiten.. Så nu sitter jag vid mammas dator och försöker ladda upp min så jag kan se om alla bilder finns kvar i och med att det kom upp att allt hade raderats. Det tycker vi inte om.. så nu blir det bränna över ALLT till cd. om det finns kvar vill säga.
Annars var det fest igår, mycket bilder som kommer så fort datorn går igång. Kvällen var sjuk, den var kul men slutade åt helvete. Jag vill inte säga för mycket, men det var kul som attan på festen, det var sedan allt gick åt pipan. Men det är nya tag, och nästa fest blir allt på måndag. Känns gutt!
Nu väntar jag på frida ska vakna så vi idag kan ut och fota.
Puss på er.


Frida svensson. Bara hör namnet, låter det inte så nära perfektion man kan komma? Bara lyssna på det, får det bara mina läppar att lee?
Frida, du är helt seriöst den finaste jag vet. Du har en klockren personlighet, ett skratt som smittar av sig, ett utseende att dö för. Alla har vi brister och fel, men du är den personen med minst. Förändras inte för att en person inte håller med, för världen älskar den frida som du är just nu, idag. Du är den bästa vännen man kan tänka sig, du har aldrig gjort något som sårar med mening och jag vet inte senaste gången du fick mig att må dåligt eller gråta. Du finns i mitt liv för att göra det lite ljusare, lite gladare och lite bättre. Det lyckas du med otroligt bra. Helt ärligt, du är en sol, en stor sol och du ger alla glädje. Alla som umgås med dig, även dem som nyss träffat dig håller kontakten och älskar att prata med dig. Du är något speciellt, du har det där lilla extra. Jag ser upp till dig, du är min bästa vän, du är en människa som jag vill vara, personlighet allt. Tvivla ALDRIG på hur fin du är.
ja, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0