Talk to me,

Det var ett tag sen bloggen uppdaterades sist. Klockan är tjugo i tio och snart blir det ett styrkepass innan jobbet. Sen är det jobb hela dagen, segt jotack. Annars har inte så mycket hänt, jag har varit helt död igår och somnade äckligt tidigt, därför blev det inget stall eller uppdatering. Men ja, i need to speak to him. I know i do. And i hope that everything works out the way i want it to.
Det blir nog malmö i helgen, annars så åker frida och ser u2 lördag-söndag och sedan åker hon till frankrike på onsdag. Snacka om att jag kommer sakna den palten sådär jättemycket. Hon är grym.
Snart blir det biljetter till Winnerbäck och jag sitter glatt och sjunger med exakt nu. Det kallas tvivel, det där som stör.. nanana. Frida är också pepp på det tror jag. Annars är det inget som händer just nu, hoppas på att det händer mer i höst. Lite resande till kanske göteborg, stockholm, idonno. Men det är trist och bara sitta här.
Nu blire styrka, sen jobb.
Talk to me, you know what i mean.
Puss. (nya bilder kommer inom kort.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0