så tajta vi var.

Trotts dagens dåliga väder har dagen varit riktigt bra. Men jag har inte rört på mig mycket, men det får jag ta igen imorgon. Det har varit filmtittande, hultsfredssnack, påbörjat packning och lite annat smått och gott. På kvällskvisten träffade jag Frida, vi gick ut en runda och snackade. Gick hem till henne, fortsatte snacka och skratta och nu sitter jag här och försöker hålla ögonen öppna i några minuter till samtidigt som jag förväntansfullt tittar på klädhögen som ska packas imorgon och nu längtar jag även till morgondagens sista inköp inför festivalen 2009.
Morgondagen är det sovmorgon en stund, sen är det fixa till sig, ta tåget till malmö och träffa världens mest saknade person. Jovisst är det Ina som jag menar med det sagt. Jag börjar skratta bara jag hör hennes namn, allt skit vi har hittat på. Alla danstimmar, kvällspromenader, max-te drickande, äckeldagar, skratt, malmödagar, valborg 08, lundadagar, fikor, kakor, påhitt. Jag kommer aldrig kunna rabbla upp allt som vi gjort tillsammans, allt vi vet om varandra som så få andra vet och så tajta vi var. Det är sickness. Självklart saknar jag tiden, jag vill gå tillbaka och umgås mer, jag hatar när jag inte hon inte pratar på länge och när vi aldrig ses. Jag saknar verkligen den känslan som hon ger en, den känslan som inte går att förklara men den är så fruktansvärt bra. Morgondagen ska jag se till att den blir lyckad och det ska inte gå såhär lång tid till vi varken ska prata eller ses igen. Puss på det.


cp-bild, den bjuder vi på. Nya tas imorgon, stå ut tills dess.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0