så lite tid.

Nu är klockan halv tio och klockan elva går mitt tåg. Alltså ska jag vara klar med allt om en timme vilket jag kommer klara lätt. Det är fint väder idag, lite segt att gå på stan dessa dagar, men vafan. Ina gör så att det är värt det. Jag får väl se om jag hittar något trevligt att köpa där inne, men ikväll ska jag ändå sy in mina bikinis som är förstora. Ellerja, bandet som man spänner fast runt ryggen är superstort och det gillas inte. Så jag hoppas kunna få några användbra bikinis efter kvällens syning. Packning sker också ikväll, mycket som händer på så liten tid.
TILL ALLA HULTSFREDARE, REGNET SOM SKULLE KOMMA OCH ÅSKAN OCKSÅ FÖR DEN DELEN ÄR BORTA FRÅN PROGNOSEN. hoppas att det fortsätter såhär så kommer solen skina hela dagarna. HIHI.
Men puss på er, nu ska jag föna håret och smöja på bodylotion på my body.


hon är bra.

Kommentarer
Postat av: Sumoo

Gumms!

Du får ha det så kul uppe i hultan! Avis på dig..



Miss u hun <33

2009-07-06 @ 23:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0