min geniala idé

Sådär, nu bär det snart av till jobb. Sminket är klart, klädseln är klar och det är bara håret som sitter uppsatt i en slarvig knut. Ibland orkar man inte. Ikväll blir det hästen, sen träning. Jag berättade om min geniala idé om bantningspiller till mamma, hon bara sa att det inte hjälpte. Att jag ska träna mer och äta mindre. Så här börjar min kamp mot en platt mage, och den börjar med 8 timmars jobb och en sallad. Nu ska jag bara orka träna ikväll när man kommit hem också, sen är jag en bit på vägen.
Jag har gjort något, antar jag. Annars skulle du svara. Men jag vet inte ännu vad jag har gjort för hur jag än vrider och vänder på saker så kommer ändå inget vettigt fram. Bajenskit, du dödar mig..
jag saknar allt.
tack frida, för en härlig kväll igår. Det är skönt att umgås med dig och jag finns här för dig.


äckelbild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0