Man ska inte klaga

Idag var det styrka imorse och sjukt mycket folk på jobb. Man ska inte klaga men visst hade det inte suttit fel med solning och stranden en dag som denna. Annars har det varit jobbjobbjobbjobb. Efter det stack jag till Frida, som lagade pasta carbonara. Det åts ute på ballkongen med en pigg och glad Frida. Sedan blev det lite popcorn och snack. Nu är livet sådär perfekt. Eller nästan. Jag kämpar fortfarande med att få bort ett par kilo, kalla mig cp - idiot - vill bara ha uppmärksamhet. Men så är inte fallet, jag vill bara må bra. Eller ja, må extra bra.
Men nu ska jag inte sitta här, nu blir det winnerbäck innan läggdax. Puss.


livet är sinnessjukt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0