Inget utan henne

jag är så trött att jag knappt orkar skriva och därför bli inlägget myckt kort. Dagen har jag hunnit med mycket, stallet, stranden, firat peter och nu har jag nyss varit ute och gått med Frida.
Frida var ganska trött i slutet vilket resulterade i ganska många ljudeffekter när hon pratar men också några citat då hon trodde att en skugga vid en gatulampa var en drake ur harrypotter och hon fantiserade även om att Kattla (draken ut BrödernaLejonhjärta) skulle komma fram bakom ett hus och föreställde sig hur hon skulle reagera då. Jag har kommit fram till att hon är inte alls särkillt normal, inte ens lite om man tänker efter. Men en sak är ändå säker och det är att hon är historiens bästa vän och för hela världens pengar och annat skulle jag aldrig haft råd att förlora en kompis som henne. Hon livar upp mig dag fast hon inte vet om det. Inget utan henne.
Nu avslutar jag mitt inlägg.
puss.


hon är bäst, det bara är så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0