den granna palten

Imorgon åker Ystads solståle så ja.. det blir två dagar med regn antar jag. Annars så är hon riktigt jävla snygg i sina nya kläder och ja, världen tycker om henne. Själv vill jag göra inbrott i hennes hus och sno hennes skor och kläder, men det får egetligen ingen veta om. Men ja, jag vill ha hennes kläder, i min garderob typ nu. Ge mig? Hon kommer på söndag men på onsdag åker den granna palten iväg igen till Frankrike i en vecka, så då kan jag sno lite mer av henne. Mums säger jag bara. hihi, nu sprider jag mina onda planer som ett täcke över staden.
Ja, den tjejen är allt grann.
Nu ska jag sluta innan hon läser om mina onda planer. Puss.


man blir ju helt till sig. Herregud.
Killar, hon är min - och jag kan slåss. HEHE.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0