Dåligt väder.

Dåligt väder, riktigt dåligt väder och sånt tycker vi inte alls om. tummen-ner. Har trotts allt hunnit träffa Johanna/snordi någon timme, tagit en fika och gått rundor. Riktigt mysigt, tills vi satte oss på bussen då vi skulle hem. Jag fick gå i blöta skor, och jag är fortafarande blöt i håret. Annars under dagen blir det väl packa lite inför hultan, för imorgon ska jag till malmö med Ina och på tisdag jobbar jag till sex. Det menas med att jag inte ha mycket tid alls till att packa och sånt, så det blir nog mestadels idag och imorgonkväll som jag får fixa det.
Vad ska man packa i? En bag? Resväska? Ryggsäck? - jag vet inte, men något borde jag ju hitta i mina gömmer.
Jag är trött, ska ut och springa och senare till stallet, orkar inte göra något i regn om jag ska vara ärlig, så därför skjuter jag upp det och hoppas på att ovädret går över.
Men puss på er, någon bild slänger jag in sedan. Puss.


fanny är nu hemma från arvika, eller ja.Hon kommer idag. Kärlek <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0