bra soligt och varmt väder

sådär, om femtio minuter blir det övningskörning till jobb och sedan blir det jobb hela dagen. Ikväll tänkte jag till stallet om det inte pissregnar för då känns det så meningslöst.
Igår gick styrkepasset bra, inte jättejobbigt men jag kom fram till att mina armmuskler inte är något att hänga i julgranen. Så dåliga dem är.. pinsamt dåliga rent ut sagt.
Imorgon är jag ledig och hoppas på bra soligt och varmt väder så jag kan placera min vita jobbkropp på stranden och få lite färg. Det är trotts allt sommar och alla har bruna ben utom jag. orättvist, men sant.
nu ska jag fixa matsäck, byta om och fixa till mig.
Ha en trevlig dag. Puss!


sjukt gammal bild.
sjuan, mina smala tider.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0