tralalala, sjunger med i livets visa.

en ny blogg, en gladare blogg.
dagen på bollerup idag såg ut som såhär; klockan ringde sju, kvar i åtta satt jag och mina vänner i matsalen och åt frukost. kvart över åtta började första lektionen som var geografi och där gjorde vi inte så mycket, gick mest igenom det som vi hade i läxa. efter det var det idrott där vi lämnade in 6 fördjupningsfrågor och skrev ett prov om friskvård och kroppen, typ muskler, senor, leder, skelettet, allt sådant. efter det hann man hem, plugga till ridprovet som vi hade senare vid ett, vilket jag tror och hoppas gick bra. efter det hade vi stalltjänst och avslutade dagen vid halv fem. nu har jag varit i stallet, red inte idag utan tar det imorgon. nu väntar duschen och sedan ska jag ta mig tusan sätta mig ner och gå igenom matten och tänka på om jag ska göra provet imorgon eller nästa vecka.
Lite smått och gott livade upp dagen och här sitter man pigg som en mört och glad som en lärka. eller pigg och pigg, men betydligt piggare än jag trodde jag skulle vara. bilder från veckan kommer imorgon då skolveckan avslutas och det firas med bilder (y) yey.
nu måste jag fodra, snabba emmy, spring!

hur har er dag varit?

Kommentarer
Postat av: Kysse

Kyssevännen, nu är det fan postiva haggor 'matta' 09! Det här ska funka, annars ska jag byta namn till findus. Eller pettson. (Pettson är saftigast.) Kan jag tvinga hjärnan till att tänka på en massa skit så måste jag kunna tvinga på den positiva tankar med. Omvänd psykologi eller något huhu! Detta ska gå K A L A S ;D

2009-01-29 @ 23:46:11
Postat av: Anonym

JAG ÄR SÅ STOLT ÖVER DIG :D (du vet vad jag syftar på...)

2009-01-30 @ 11:22:01
URL: http://ffridasvensson.blogg.se/
Postat av: JULIA

Svar: ja der är roligt, det blev lite till idag =)

2009-01-30 @ 18:10:47
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

min dag har varit lugn och skön :)

2009-01-30 @ 22:40:14
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0