den tjugoåttonde januari.

först vill jag önska frida och melissa en trevlig vistelse i stockholm och hoppas att oasis spelar underbart!
idag gick jag första lektionen, sen stack jag hem och stannade hemma. jag har ingen ork i kroppen och gå tillbaka och jag känner inte för det iheller. jag mår illa, har ont i magen, fryser, är trött och har absolut ingen matlust överhuvudtaget.
idag är en hemsk dag, idag den 28/1 släpper jag honom. jag kan tyvärr inte änu avslöja om det gått eller inte men det kommer. jag ska inte skriva om det alls mer än att mitt inre tar död på mig.
så jag skippade sista lektionerna idag, pluggade, sov, såg film, stallet. ja, jag var sysselsatt. har ingen matlust, har ätit lite nudlar, orkade inte äta alla, sen två knäckemackor. det är sjukt, jag som brukar äta mat för en hel familj. men det blir väl bättre. idag ska jag ha släppt honom, min kropp smärtar fortfarande bara jag vilar mina ögon på en annan kille så jag vet inte hur det gick. men det är ändå bättre, fast nu har jag inte träffat honom på typ en månad, så så länge jag inte får ett återfall när jag ser honom är jag riktigt jävla stolt.
imorgon har vi geografi 20 sidor, ridprov, inlämning i idott och prov i idrott. härligt. nu ska jag forsätta plugga och hålla mig sysselsatt. jag och fanny ska springa rundor och se vilka muskler i använder. sånt gillar vi.
nu ska jag inte skriva mer blogg för då faller tankarna tillbaka på honom.
puss på er. <3
godnatt.

någon gång måste kroppen sluta krampa?
någon gång måste rösten ta slut?
någon gång måste hjärnan sluta spela upp filmer(bilder)?
någon gång måste öronen sluta inbilla sig någons röst?
någon gång måste läpparna sluta längta?
någon gång måste ryggen inse att hans armar inte kommer hålla runt den?
någon gång måste händerna förstå att dom aldrig får ta i hans igen?
någon gång måste benen sluta springa?
någon gång måste allt ta slut?

Kommentarer
Postat av: JULIA

svar:_ kikia in i bloggen snart så ser du =)

2009-01-29 @ 14:29:24
URL: http://juliiabengtsson.blogg.se/
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

Gripande text <3

2009-01-29 @ 19:50:02
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0