jag lyckas.

den här veckan (vecka sju) har verkligen varit sjukt konstig. saker som aldrig annars händer har hänt, samtidigt som alla är trötta och sega så är alla så pigga och glada. snart en veckas lov, snart hem till sin familj och sina vänner. snart välkomnas man av stadslivet igen då schemat är fullt. malmö, shoppa, köpenhamn, sova hos vänner, familjen, festa, filmkvällar, snackstunder, fikastunder, pannkaksbak, promenader, skratt, tårar, glädje, sorg. äntligen ska man få träffa alla som man saknar så innerligt. ja.
kortfattat om veckan än så länge; jobb, ridning (grupp sju), prov i hästvidhand, engelskainlämning, geografiprov, vattenkrig, sova hos johanna, snöstorm, fest igår (bilder kommer), show och danskväll (bilder kommer) och massor av annat.
en sak som jag tänkte berätta mer om som hänt denna veckan. det var tisdag och klockan var halv tre. alla skulle till fikan och rusade ut från historialektionen som nyss slutat. jag stod kvar och kysse likaså. ganska snart kom vi på att min jacka hade fastnat i stolen och vi fick inte loss den. hur mycket vi än drog och hur mycket vi än skruvade av saker så fick vi inte av jackan. Sumo kom och hjälpte oss men även då gick det inte. vi traskade till vekstaden, förbi matsalen, massor av folk, personal. nere på verkstaden fick vi hjälp och gick sedan tillbaka med stolen under armen. ja, det är bara jag som lyckas.



alla hjärtans dag idag, vad ska ni göra? (:


Kommentarer
Postat av: Ida

Du får ha en bra alla<3dag!

2009-02-14 @ 16:19:30
URL: http://idaalders.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

härliga bilder =)

2009-02-16 @ 00:55:28
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0