puss.

helgen har varit händelserik likadant som lovveckan, vilket tyvärr tar slut imorgon då jag transporterar mig och min packning tillbaka till skolan. igår var det födelsedagsfest hos adela med sjukt trevligt folk, det gillas övermycket. ikv skulle jag egenltigen på fest med bells och elise, men jag orkade inte, hade massor att göra, ingenstans att sova och ja, lite sånt. för övrigt har jag gått på stan, umgåtts med folk, tittat mobil, festat, tränat pållen och massor av annat rästen av veckan. bilder kommer upp imrogon för idag är jag helt enkelt för trött för att lägga in,då kommer även bilder på den klänningen som jag köpte idag.

några bilder från bollerups showkväll kommer dock.


puss på att mitt i allt som händer är jag riktigt jävla överlycklig att få åka tillbaka till skolan, hur sinnessjukt det än låter och det är nog första gången jag har sagt det. men jag saknar kysse, jag saknar snordi, jag saknar bobbed, fanny, amanda, line, mästersoparenMöller, Jennifer, elin, kajjan. ja, jag saknar er föfan! :*

Kommentarer
Postat av: jenny "bobbed"

Åh, tyked jag saknar dig som tusan <3

2009-02-21 @ 23:42:14
Postat av: Kysse

jag saknar dig vännen, men jag saknar inte skolan. fan.

2009-02-22 @ 00:46:27
Postat av: jd

härliga bilder ^^

2009-02-24 @ 11:45:31
URL: http://ffjun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0