GRATTIS BÄSTA KYSSE!

igår sov jag hos kysse, min bästa kompis här på bollerup och det var en helskuvad kväll med hur mycket snack, och skratt som hälst. hoppas jag snart tar en tur dit igen, för det var trevligt som fan.
idag gick jag upp vid halv sex och fixade hennes tårta, gick in i rummet, skrek och skrattade och var övrigt glad. hon fick paket, blåste ljusen på tårtan, vi käkade frulle, fixade till oss och stessade till skolan.
nu har jag haft matte, ska snart ner till skolan igen och ha svenska. ville mest bara hälsa kysse ännu ett grattis och hoppas att alla läsare är lika imponerade av tårtan som jag är.
inte fin?
plus att hennes ord; du är den bästa någonsin, utan dig hade jag aldrig varit här, det är du som får mig att må bra, du får mig att orka, du får mig att skratta, du är bäst. man blir så fruktansvärt glad och jag skrattar bara jag tänker på henne. hon är en sån vän som jag ska behålla genom hela livet, det finns få av dom. vissa har jag redan men några till skadar aldrig.  och jag blir så glad av henne. puss på henne, och hälsa henne grattis!



kysse, du är bäst och jag tycker om allt hos dig!

Kommentarer
Postat av: Kysse

Emmy hjärtat, jag kan inte ens förklara hur jävla bra du är. Egentligen borde jag komma med någon halvskum liknelse mellan dig och någon maträt eller något annat som får folk att höja på ögonbrynen som jag brukar. Men ja, jag ska inte göra det for once. För hur många maträtter, eller grejer jag än jämför med. Så kommer det aldrig komma i närheten av hur underbar du är. Och jag hoppas att du vet det.

Du gjorde verkligen min dag idag älskade kysse <3.

2009-02-24 @ 20:52:40
Postat av: Janna

så lite så! :*



åh, vilken snygging till tårta! riktigt fin :D

2009-02-24 @ 21:04:12
URL: http://jannamattsson.blogg.se/
Postat av: Caroline andersson

grattis till henne !:)



2009-02-25 @ 09:47:45
URL: http://lovelyc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0