bring back the memory.

så i fredags åkte jag till pappa, gick på stan. köpte två par skor, rikigt härliga om jag får säga det själv. efter det mötte jag pappsi och vi stack och käkade utanför hans nya lägenhet som förövrigt har blivit riktigt snygg. på kvällen stack jag senare till en gammal men otroligt bra vän, adela som fyller år på onsdag. vi firade henne och hade en härlig kväll där massor av minnen kom upp. jag låg och snackade med adela långt in på natten, somnade, sov till elva. sen stack jag och adela upp, åt världens största frukost med jag vet inte allt. sen tog vi bussen till malmö, där träffade jag pappsi igen och gick med honom och tittade bla. ny mobil vilket jag hittade. den kommer nästa vecka hoppas jag på!
sen hittade jag även en klänning, som jag nu kanske ångrar, jag vet inte. men puss på helgen.

festen;
godmorgon solstråle.

klänningen;

(och förmodligen ett tjockt svart sidenband i midjan)

godnatt.

Kommentarer
Postat av: Janna

vilken tuff klänning! :o

2009-02-23 @ 10:44:54
URL: http://jannamattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0