smile.

imorgon kommer foto på julklappar medan idag har jag bara njutit av min lediga dag. Fika med Frida blev mycket lyckat och jag ville inte gå hem även fast mamma ringde. Nu är pyjamasen på, sminket avtvättat, nattkrämen på, bodylotion på benen och tänderna borstade. kläderna ligger utspridda över golvet och täcket ligger halvt upprivet efter att jag inte orkat bädda klart. Lite tejp, saxar och pappersbitar ligger också i en röra på golvet efter julklappsinpackningen häromdagen och läxorna ligger i en hög som jag tydligt ser hela tiden fast försöker igorerar och lurar mig med tanken "jag gör det sen" även fast jag vet att den tiden aldrig kommer.
Sådär, livet flyter på, änsålänge lever jag och har tänkt att göra det ett tag till. Jobbet är full fart och nu ska jag även försöka rida om jag hinner. somsagt: livet är bra, bättre än många tror.
Jag borde tvätta men än så länge har jag inte ens rört tvättkorgen mer än lagt ner mer saker, detta är illa. men imorgon lovar jag mig själv att tvätta annars kommer detta sluta ILLA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0