ont i hela jävla kroppen.

ett snabbt och kort inlägg väntar då tiden bara rusar iväg och jag måste sova strax.
Idag har vi kört mer halm på praktiken, och jag har ont i hela jävla kroppen efter allt bärande, klättrande, slängande, ja.. Jag har blåmärken på benen och armarna ska vi inte ens prata om. de är helt rödprickiga och lite sår här och där. Det ser ut som jag.. jag vet inte. men hemskt ser det ut iallafall. (bilder kommer) Annars har jag suttit på halm i halmkärran bakom traktorn, stått och lassat upp halm så de ligger typ 10-15 balar på varandra vilket är riktigt jävla mycket. Hihi, egenltigen så får jag inte göra det. hihi.
Min kamera är tillbaka, så nästan vecka kommer mallorca bilder! Det gillar vi.
Nu ska jag sova, och borta tänderna.
PUSS.


där ser det inte så illa ut. ;o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0