puss.

Ännu en dag är avklarad på jobbet och träning. Känns så underbart. Helgen blir det malmö, shopping, fest, guys och vänner. Det kan inte bli misslyckat säger jag bara. Men ja.. Jobbet idag var ganska chill, hade dock grymt mycket att göra och inte två minuter att sitta ner och andas ut, men visst var det kul. Fick en del söta kommentarer, lite leenden och några skratt. Javisst har min dag varit bra. Frida åkte imorse, jag saknar redan den granna palten. Imorgon blir upp tidigt, för mamma ska titta på något hus innan hon kör mig till jobbet, så..
Men nu orkar jag fanimig sitta här mer. puss.

justdet!
det finns en sak som har fått mig att skratta så oerhört idag. Och det är en låt som Elin spelade på mobilen ofta, underbar dialekt, men man måste lyssa på den mångamångamånga gånger för att förstå ett ord. Men ja, en riktig dags-räddare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0