Pannkakstårta och coke.

Idag var sista praktikdagen, sista jobbdagen på hela sommarlovet. Mina vänner i Ystad börjar skolan imorgon, men inte jag. Ganska glassigt faktiskt. Lite ledsamt att lämna praktiken för jag/vi har haft det så sjukt roligt tillsammans. Mycket skratt, mycket oserriöst arbete och mycket skämt. Riktigt härliga människor som jag kommer sakna en del.
På kvällen firade iallafall jag och Frida att jag äntligen slutat med jobben på sommaren, och det firade vi med pannkakstårta och coke (coka-cola), så underbart gott. Jag blir helt till mig. Tack frida för att du anstängde dig med att fixa allt och sånt. Utan dig vet jag inte hur världen skulle sett ut, men inte så vacker och glad som nu iallafall. Du är värd att bli kallad bästis.
Idag har jag även köpt massa hästsaker som jag inte alls tycker om att köpa, men det behövdes och jag är glad att jag äntligen köpte något. Snart blir det shopping i malmö med Frida och förhoppningsvis lite nya skor.
Ska sova, Puss.




en bra kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0