end up together

Är jag trött idag? svar - JA.
Jävla praktik, jävlajävlajävla. jag orkar inte. jag vill bara vara ledig och få sova, men nej. Nu blir det praktik till torsdag och en häst att sköta, samtidigt som det blir packning inför både flytten den 6e september och resan den 29de augusti. Hur ska jag hinna, och hur ska jag orka? samtidigt som detta händer är det sista veckan innan skolan börjar och det menas med att flytten kommer närmre och det är dags att säga hejdå till alla sina vänner här. Jag hatar, jag hatar verkligen ordet hejdå. Det har en sån negativ klang.
För mycket händer, jag har inte tid. jag orkar inte. förlåt.

hultsfred.

A drop in the ocean,
A change in the weather
I was praying that
you and me might end up
together

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0