du ska veta

JAG ÄR LEDIG!
till på måndag. Det känns helt underbart. Få tillbaka mobilen efter lagning, träffa pappsen, snordi (johanna), bellski och elise. Helgen bara måste bli lyckad, annars blir jag tokig.
Imorgon blir det träning (stallet, löpning och styrka) sen blir det in till malmö och sånt mys. Skulle egentligen göra styrka idag, men jag är så död så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Som ni förstår så var det riktigt mycket kunder på jobbet idag och inte många minuter att sitta och pusta ut. Så skönt det ska bli att bara få tvätta av sig sminket och sätta på dig stora kläder som man ser så ful ut i, men jag orkar inte bry mig. Jag ska sova vilken minut som helst, hur sjukt det än låter, men man blir tokigt trött efter en dags arbete. hihi.
Min dator är fortfarande inte helt bra, men det ska laddas upp nu under helgen. Och det gillas kan jag säga.
Nu ska jag inte sitta här längre och dryga. Puss.
du ska veta att jag saknar dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0