dagens update.



Sådär, dagens update lär bli kort för inget har hänt idag.
Morgon började med oväder, jag låg och var rädd i sängen men lyckades somna om efter mycket om och men. Senare ringde klockan, jag klev upp, duschade åt en macka undertiden jag tog på mig för att senare äta en macka till. Väl nere i köket kände jag hur ont jag hade i magen, hur mycket jag behövde kräka så jag sprang in på toa. Men nej, det gick inte. så jag gick till halen för att komma till köket och där svimmade jag ta mig tusan. Eller jag svimmade aldrig, mamma hann lägga mig ner med benen rakt upp i luften. Ganska läskig morgon om jag får säga det själv.
Dagen på jobbet var ganska död, nästan inga kunder, inget folk där alls. Så det blev mest snacka och sysselsätta sig med de få personerna som jobbade där. Men tillslut tog dagen slut, jag åkte hem och sen har inget särskillt hänt.
Allmänt skvaller så Johanna och Thim gjort slut, vilket känns lite konstig för alla tror jag. Jag vet inte vad jag säga, vad jag ska varken tycka eller tänka. Men om de är lyckligare på två olika håll så visst. Kanske hittar dom tillbaka till varandra, who knows?
Annars pratar med med folk som det var år och dagar sen jag pratade med. Allt är på någotsätt upp och ner. idag är en konstig dag, allt är konstigt.
Men nu ska jag avsluta här. Puss på er.
Imorgon åker hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0