BIFFEN -09

Nu sitter jag hos frida. Hon sitter bredvid och tar roliga bilder på sig själv, skrattar åt dem och visar mig dem. Nu har jag en mycket vacker framsidsbild på min mobil. Känns så trevligt. Jag lovade mig själv att gå hem och sova vid klockan tolv, men ack så fel det blir att sätta upp såna mål. Man håller dem aldrig, och då menar jag aldrig.
Nu gav frida mig en killer-blick och jag dog lite. Nej, men jag blev rädd och höll käften och sitter här och fortsätter och skriver för mig själv.
Frida sitter nu och skryter om sin snygga mobil, Sony Ericsson k610i. Enligt mig är den ganska gräslig, men ja.. Enligt henne så slutar det så om man är pank och arbetslös. Den är röd och ful, men vi älskar mobilen ändå. Den enda som frida inte lyckats ta isönder, med sin otroliga styrka. Hon är BIFFEN -09.
Frida är snygg.
Puss.


livet leker.
livet rullar.
livet är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0