Tysklandsresan - måndag

Jag vaknade upp bredvid F, hon är allt bra hon.
Frukost sedan stack vi till något museum som vi skulle vara på länge, men vi var snabba och fick då tid att shoppa. det gillas.


Sen var det "hem", åt lunch, stadsvandring och sedan mer shopping.
E, J och F älskar Wismar. ohyes.


Jag måste säga att F och J gjorde min resa bra, tack älsklingar.
Efter shopping och middag blev det volleyboll och fotbollsmatch mot Tyskarna, vi i wismar åkte till dem i skolan och ja.



Tack främst J och F för en underbar dag men även tyskarna och s+nph08.
fler bilder finns på min facebook.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Schteek!

2009-04-28 @ 12:40:44
URL: http://prettyrosalie.devote.se
Postat av: Kysse

GRIIIILLL!

2009-05-01 @ 18:36:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0