nyheter.

sådär. nu kommer de efterlängtade bilderna på vad som köptes då jag och mamms åkte till entré i lördags. Skor, väska, linne, tröja, diadem. Lite fler bilder kommer imorgon, jag lovar.
Annars har veckan varit som vanligt, ord men inga visor. börjar jobba halv sju, går upp vid fem för att hinna äta frukost, fodra och byta om till ridkläder. Sedan cyklar jag ner till skolan, fodrar 30 hästar, går runt och lalar till klockan är halv åtta. Då börjar jag på allvar. Släppa ut hästar, fler hästar, mocka, strö, ge mat. klar runt tio. Då cyklar jag hem, går in och äter en macka eller två eller sover en stund. Sedan går jag ut till mitt eget stall, mockar, strör, blandar mat, ibland hinner jag rida eller ta en joggingrunda också. Efter det ska vi ses och fodra klockan halv tre, tre börjar vi sedan ta in hästar m.m vid fyra cyklar jag hem. Går in, tar det lugnt en halvtimme, går ut till stallet, rider om jag inte hunnit det, mockar om jag inte gjort det och ibland (dock väldigt sällan) tar jag även en joggingrunda.
Hallå beach -09 (y)
Med tanke på sommar så har jag fått svar från mitt ena sökande sommarjobb, Tosselilla som jag ska på intervju med. Mycket glad och överraskad blev jag. dock passade varken dagen eller tiden mig men väntar spänt på ett svar med en ny tid och en ny dag. Förhoppningsvis får både jag och J jobbet och vi kommer ha det så trevligt hela sommaren.

bilder när jag har kläderna på mig kommer imorgon när jag är lite fräshare och inte efter jobbet.
lite tjuvkik innan imorgon, de andra kläderna och sakerna som jag köpte kommer också upp imorgon. ha tålamod :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0