läppar mot läppar, två hjärtan i brand.

påsklov, härligt eller?
jag hoppas att alla tar vara på solens härliga strålar och är ute så mycket som möjligt. Lite stressad är jag allt just nu. Ska fixa till mig, dammsuga och sedan rullar förhoppningsvis en motercykel in på parkeringen som kör mig hem till mamma. Där ska jag bara snabbt in och hämta lite saker, sen bär det av med tåg till malmö. Där tar jag buss 132 som leder mig till bara där jag ska till E och fira henne. gammla vänner och jag hoppas på mycket skratt och gammla minnen. Det kan inte bli bättre i sommarvädret!
Imorgon kommer mamma och hämtar mig då jag sover hos I och sedan ska vi gå en runda i staden. Titta kläder, inredning, saker till Tyskland, fika, prata, skratta och annat mysigt. Jag kommer med bilder och små härliga citat efter helgen.
Ha ett bra lov.

J citat:
(vi skulle mäta och sedan rita en karta över en del av skolan och boendena och vi fick hotellet och ragårdakorset. På kartan fanns mycket träd och buskar. J hade precis förklarat för F att häckar så skånska betyder rumpor.)
F, jag tror att T menade att vi skulle mäta alla vägar och inte alla häckar på hotellet.
(både jag och F brast i skratt.)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0