kajjan, kysse och bobbed

sådär, de tre namnen spenderas dagen med. Ja, johanna också.
En slö dag, tvättade vagnar på profilen, hade idrottsgenomgång och geografi och även tysklands info.
Kan ni fatta det? Vi åker om mindre än två dagar. Det känns som en evighet. Jag har alltid tänkt att det har varit så långt fram i tiden men nu gäller det liksom. Ikväll ska jag på jobbintervju, det menas med att jag ska ut till stallet och fixa allt där så snabbt som möjligt men även städa rummet och liten del av huset. Sen ska jag bra fixa till mig, försöka hinna äta och sen är det jobbintervju, sen hem och ikväll ska jag väl packa av de kläderna som jag har hemma. Resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, det har varit så mycket nu.

jag kajjan kysse & bobbed.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0