imorgon är det min tur

ja, den här dagen är likadan som alla andra. började med att snoza i 20 minuter, gick motsträvigt upp. åt frulle och fodrade stallet. cyklade ner till skolan och jobbet började. jobbet slutade, jag åkte hem, tog ut hästen, pratade med bells i telefon, såg en film, satt i solen, åt lunch, mockade och fixade mat åt min pålle. Mamma kom även och lämnade lite mat som jag kunde ha ett tag framöver. sen åkte jag ner, jobbade lite till, åkte hem, tog in hästen, red, var i stallet, mös med pållen, gick in, såg film, släppte in hästen, tittade på tv och pratade med folk, städade rummet och nu ska jag sova.

imorgon är det min tur att måla rummet, allt är tomt nu. Hyllor och bord utan någonting på. dock har jag min nattlampa kvar men det är allt. läskigt ja, jag vet. jag skrek nyss, dock var det bara min spegelbild i fönstret, men attan vad läskigt det var. Nu ska jag försöka sova.
Bilder på nya rummet kommer imorgon.
Godnatt.


ge min bikinikroppen -06.

Kommentarer
Postat av: frida

lägg av emmy, du är fin nu också

2009-04-13 @ 17:15:59
URL: http://svenssonfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0