Fredagsfesten.

Javisst festade jag i fredags och självklar blev det en lycklig kväll. Vi var hos E och firade henne, sedan gick jag hem till I och sov där. Mycket snack, skratt, dricka, dans. Jag saknar er helt mycket. Tycker dock att det är synd att alla är ovänner med varandra, E och A, men så länge jag inte blir inblandad är jag glad. Det var lagom mycket folk, alla var i feststämning och alla dansade hejvilt. Några kortspel, några andra spel, några sånger och ja. Men andra ord vill jag tacka alla men främst E och I för en helt underbar tid. Jag kommer snart igen sötnosar.


tack folket.

jag vill också tacka I och F för en härlig kväll igår.

Kommentarer
Postat av: elle&bella

vi älskar dig dessan<3

2009-04-09 @ 11:06:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0