Dammråttan Danne

idag har jag tränat så jag vet inte vad, cyklat, jobbat i stallet, hästen, stallet, ut och gått med johanna och ja. Dock har det varit en mycket trevlig och härlig dag. Solen sken och alla glada minner var tillbaka på Bollerups gröna område.
Jag har haft svenska, historia och geografi vilket var ganska chill. Alla lyckades överleva dagen iallafall.
Nu ska jag bara skriva in intervjun med J om hennes Dammråtta Danne som vi behöver i vår tidskrift till svenskan. om jag inte får bra på den uppgiften så blir jag ledsen i ögat.
Imorgon är det morgonfodring, Biologi - växt&djurliv och Biologi-kretslopp. sen har jag en håla på tre timmar. kärlek. Då blir rummet klar, jag lovar.

bild på dammråttan danne, Bollerups stolthet.


Kommentarer
Postat av: Johanna

Mördar Danne!

2009-04-17 @ 20:40:37
URL: http://prettyrosalie.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0