cykeltur, skratt.

idag slutade vi redan ett och hela dagen har varit full av skratt. Jag och J bestämde oss för att cykla in till Hammenhög, handla och fika så det gjorde vi. Våra cyklar gick trögt och anfått upp för backarna men visst klarade vi det kalas. Skratt, snack, galna bilister och roliga historier. Vi år lunch, gick och handlade. Själv köpte jag ingenting till mig själv, köpte två choklad till M och halstabletter till S och J köpte två choklad till sig själv. Vi gick sen tillbaka till fiket, fikade vars en kaka och sen cyklade vi hem. Stannade hos F, snackade och pratade igenom vårt svenskarbete. Där kom mitt första sommarminne detta året då jag och J cyklade i bara linne hem från hammenhög till Bollerup.
Ikväll blir det först kör, sedan kvällsfodring i skolans alla stall. Efter det ska jag och J plugga idrott som vi har prov i imorgon. Efter det ska jag och J åka till F och hämta vår karta över en del av Bollerup som vi ska göra klart ikväll med hjälp av ficklampa. Det kommer bilder jag lovar. imorgon fylls bloggen med veckans härliga bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0