youre the best.

folket!
nu sitter jag här hos bells och har haft en sån underbar helg att det är helt sjukt.
fredagen kom jag hit och träffade adela och malin och gick en runda på stan men hittade inget sen stack vi hem.där fixade jag till mig snabbt som fan,sen begav jag mig till elise och nicole och så lånade jag elise klänning. sen stack vi till mig och fixade lite saker, sen hem till adela. efter det så var det förfest och efter det begav vi oss till moriskan för en trevlig kväll. sen kom jag hem med adela vid tre halv fyra. tack för kvällen era snygga brudar.4
lördagen vaknade jag helt sent, fixade till mig och stack hem till bells. sen stack vi till malmö med elise som vi mötte på bussen. vi gick runt i malmö och jag svär att allt vi gjorde var att käka. fast fett härligt hade vi :D sen stackvi hem till bells och bara chillade här med lite dricka och sånt.

tack för en sån jävla underbar kväll <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0