svensson.

shit vad jag saknar dig. sitter just nu och skrattar och ja, du gör mitt liv <3 du är något speciellt, något som ingen annan kan vara. du har det där extra som får mig att må riktigt jävla bra. bara sättet du skriver till mig, sättet du pratar, sättet du skrattar, tro mig du är unik. och ja, du känner mig som ingen annan och kan läsa av mina tankar och känslor utan att du ser mig eller ens hör min röst. älskling, det där kallar jag magi. du är magisk och jag älskar det. men ibland är du korkad, men ja.

bara du kan göra mig sådär riktigt lycklig.
bara du kan göra mig sådär riktigt glad.
bara du har fått mig att känna såndär riktig saknad.

jag älskar dig mer än allt annat. jag skulle dö för dig, jag avgudar dig. du är den bästa i mitt liv, och den största pålen som mitt liv stöttar dig på. du är den mjukaste axeln jag kan fälla tårar på och du har det mest spridande skrattet av dom alla. tro mig, jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0