some say

nu sitter jag hemma på Bolle och ser Miss secret agent 2 och ja, somnar nästan. ska gå och lägga mig vilken minut som helst, och sen är det morgonfodring imorgon och måste hinna duscha och allt. JIPPIE, verkligen superkul. men tur att väckarklockan funkar och att sängen står beredd för sovtid.
Huset mittöver gatan har brunnit så ingen bor där nu, hela källaren är förstörd så lite skrämmande att bo här. tänk så börjar det brinna. saken är den att brandstegen inte gick ner och brandlarmet inte gick igång.skrämande, jotack jag vet. så imorgon slipper vi engelskan för att gå på en brandmöte klockan tio vilket är helt okej.
ja, jag vet inte vad jag ska säga ner, inte den blekaste aning, mer än att jag inte har den blekaste aning om vad jag ska ha på mig imorgon.

kyss, saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0