kill and die

nu ska jag snart sova efter en jävligt flitig dag. har ridit, mockat ut boxen, dödat 2000 gråsuggor, cyklat 8 km och sprungit 5 km. känner mig grymt stolt, och nu är jag så trött att jag kan dö. ingen läxa till imorgon så det är bara krypa ner i sängen med mitt gosedjur och bara sova. ingen morgonfodring imorgon så kan jag sova ända fram till halv sju. grattis till mig (y)
här är det sånt fett oväder just nu, massa regn och blåst och jag hoppas att det går över tills imorgon för jag orkar verkligen inte cykla i sånt väder. och bara en sak till, någon som vill bo hos mig? (a) jag måste typ bo här själv varje helg och jag hatar det verkligen. är fett rädd för allt som rör sig utanför fönstret och ja, hur jag ska klara bo här och överleva förstår inte jag. men kanske hittar vi en lösning.
jag saknar er, bara, ystad, stockholm. yes, jag saknar er alla!
och ja, bilderna börjar sakta försvinna och låt dom nu försvinna för gott. jag orkar inte, förlåt alla, men jag orkar inte. ni tycker bergis att jag är grymt tråkig och det är jag, men ja, allt är hullerombuller. och tyvärr kan jag inte hitta på något tills jag själv har rett ut allt i mitt liv, för jag orkar inte när det är så här. jag har ingen energi kvar efter att försökt hela dagen att reda ut saker och ställa allt rätt i mitt liv. ja, låt mig säga en sista sak.
vissa dagar är värre än andra.



(och de dagarna är de flesta)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0