just over the night.

kan kommer vissa säga att jag är töntig och extremt löjlig. kanske kommer någon säga; hur kan hon ens säga så? medan andra kanske känner exakt likadant och säger: jo, jag vet hur det är. frågan är vad du säger. tyck att jag är töntig, för det kanske jag är.


men jag vill ha honom här över en natt. se film och bara känna sig trygg för två minuter. jag vill somna bredvid någon som får mig att lee det första jag gör imorgonbitti. jag vill kunna känna elvispen i magen snurra på högsta volym och jag vill känna att jag inte vill byta bort denna tiden för något annt.
är det töntigt?
men nej, jag är inte kär och nej, jag tycker inte om honom.

kyss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0