music

ena sekunden är allt som bäst och man skrattar med en innebörd, nästa ingenting.
jag måste säga att jag saknar er alla så att jag håller på att spricka. detta är inte bra för min hälsa att vara ifrån er så här länge. jag vill ha en mening med allt jag gör. jag hatar våra läraren och jag saknar mina förra.
är det någon som har en tidmaskin som jag skulle kunna få låna och ta vara på tiden lite mer, för den var verkligen den bästa ever. och ja, jag har min häst som lyser upp mycket och värmer mig när allt är som kallast, men jag behöver er som gör att det blir ljust som solens strålar och varmt så att man aldrig behöver ha en jacka på sig. jag kan inte förklara med ord hur mycket jag saknar er och jag hoppas att ni förstår. svensson, jag vet att du förstår, vi har pratat och allt. tack <3
well, jag har min musik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0